Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD

Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD


Modul de extensie linie telefonica (PSTN) pentru dispeceratul modular Surgard GS-SYSTEM III. Capacitati ANI si DNIS. Facilitate Caller ID. Tehnologie handshake automat. Reduce costurile de comunicatie pe linia telefonica. DISPONIBIL PE COMANDA!
Cod produs: SG-DRL3 STD
4.60141 LEI

( TVA inclus )

Stoc terminat

  • Descriere

    Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD

  • Detalii

    Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD

    Prezinta urmatoarele caracteristici:

    • Modul de extensie linie telefonica (PSTN) pentru dispeceratul modular Surgard GS-SYSTEM III.
    • Capacitati ANI si DNIS.
    • Facilitate Caller ID.
    • Tehnologie handshake automat.
    • Reduce costurile de comunicatie pe linia telefonica.
    • Integreaza facilitati de comunicatie audio bidirectionale.
    • Maximizeaza utilizarea tuturor modulelor de linie în dispecerat.
    • Acest produs se importa doar pe baza de comanda ferma!

    Contine:

    • Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD
  • Informatii

    Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD

  • Informatii

    Cod Produs SG-DRL3 STD
    Garantie 24 luni
    Producator DSC
  • Documente tehnice

    Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD

  • View FileCertificat CE    Size: (96.91 KB)
    View FileManual de instalare - engleza    Size: (825.44 KB)
  • Comentarii

  • Scrieti propriul comentariu

    Evaluati: Modul de extensie linie telefonica, DSC SG-DRL3 STD

    Cum evaluati acest produs? *

      o stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
    Raport Calitate/Pret
Asigurarea unui contract de mentenanta a Sistemelor de alarma, Detectie incendiu, Supraveghere video

In cele mai frecvente cazuri dupa ce sistemul de securitate a fost pus in functiune si dat in folosinta este nevoie de o firma specializata in domeniu pentru a asigura intretinerea si buna functionalitate a sistemului in conditii optime. Acesta se poate face in continuare cu firma care a instalat sistemul sau cu oricare alta firma specializata.

In principiu va puneti intrebarea de ce am nevoie de un contract de mentenanta la un sistem de alarma?

E normal pentru ca un defect la sistemul de securitate poate sa fie semnalat sau nu, in aceste conditii trebuie intervenit urgent pentru a remedia problema, evitand eventualele pagube. La fel de important si in cazul unui sistem de alarmare incendiu unde pagubele pot fi enorme in cazul unui incendiu asta daca sistemul nu este verificat periodic pentru asigurarea bunei functionari. Daca vorbim despre un sistem video CCTV riscul de a produce pagube de genul incendiului sunt mult mai mici dar aici in mod similar daca sistemul video cu circuit inchis nu merge, niciodata nu voi putea vizualiza inregistrarile in cazul unui incident.

In concluzie pentru buna functionare a sistemelor de securitate acestea trebuie verificate periodic, lunar sau trimestrial de catre o firma specializata in echipamente de securitate.