Cheie digitala pentru punct de control patrula, SEKA GPC

Cheie de patrula - se instaleaza in punctele unde se doreste verificarea efectuarii patrulei, de-a lungul traseului de patrula sau la obiectivele monitorizate. Cheie personala - se agata la inelul cu chei al persoanei pentru a se face identificarea acesteia.
Cod produs: SEKA GPC
3025 LEI

( TVA inclus )

In stoc

  • Descriere

    Cheie digitala pentru punct de control patrula, SEKA GPC

  • Detalii

    Cheie de patrula - se instaleaza in punctele unde se doreste verificarea efectuarii patrulei, de-a lungul traseului de patrula sau la obiectivele monitorizate. Cheie personala - se agata la inelul cu chei al persoanei pentru a se face identificarea acesteia. Se foloseste pentru a se identifica persoana care executa rondul si pentru a se identifica in cazul in care se doreste ca sistemul sa furnizeze si informatii de pontaj automat. Cheie de post - in cadrul obiectivelor pazite cu personal uman, se defineste cate o cheie pentru fiecare post de paza aflat in obiectiv, pentru a se putea face un pontaj corect. Cheie nula - cheie neutra, folosita tot in sistemul de pontaj. Practic, cand se doreste marcarea terminarii serviciului de paza la un anumit post, fara continuitate orara, se prezinta aceasta cheie. In principiu, ea se foloseste in cazul marcarii finalizarii unor actiuni.
  • Informatii

    Cheie digitala pentru punct de control patrula, SEKA GPC

  • Informatii

    Cod Produs SEKA GPC
    Garantie 24 luni
    Producator Eurosec
  • Documente tehnice

    Cheie digitala pentru punct de control patrula, SEKA GPC

  • Comentarii

  • Scrieti propriul comentariu

    Evaluati: Cheie digitala pentru punct de control patrula, SEKA GPC

    Cum evaluati acest produs? *

      o stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
    Raport Calitate/Pret
Asigurarea unui contract de mentenanta a Sistemelor de alarma, Detectie incendiu, Supraveghere video

In cele mai frecvente cazuri dupa ce sistemul de securitate a fost pus in functiune si dat in folosinta este nevoie de o firma specializata in domeniu pentru a asigura intretinerea si buna functionalitate a sistemului in conditii optime. Acesta se poate face in continuare cu firma care a instalat sistemul sau cu oricare alta firma specializata.

In principiu va puneti intrebarea de ce am nevoie de un contract de mentenanta la un sistem de alarma?

E normal pentru ca un defect la sistemul de securitate poate sa fie semnalat sau nu, in aceste conditii trebuie intervenit urgent pentru a remedia problema, evitand eventualele pagube. La fel de important si in cazul unui sistem de alarmare incendiu unde pagubele pot fi enorme in cazul unui incendiu asta daca sistemul nu este verificat periodic pentru asigurarea bunei functionari. Daca vorbim despre un sistem video CCTV riscul de a produce pagube de genul incendiului sunt mult mai mici dar aici in mod similar daca sistemul video cu circuit inchis nu merge, niciodata nu voi putea vizualiza inregistrarile in cazul unui incident.

In concluzie pentru buna functionare a sistemelor de securitate acestea trebuie verificate periodic, lunar sau trimestrial de catre o firma specializata in echipamente de securitate.