Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3

Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3


Apelator telefonic vocal (plug-in) care inregistreaza un indicator (Site ID) pentru a permite identificarea locatiei (ex. „Str. Berzei”). Necesita EVO v2.10 pentru programare, apeleaza pana la 8 numere de telefon.

Cod produs: VDMP3
18799 LEI

( TVA inclus )

In stoc

  • Descriere

    Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3

  • Detalii

    Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3

    Prezinta urmatoarele caracteristici:

    • Apelator telefonic vocal (plug-in) care inregistreaza un indicator (Site ID) pentru a permite identificarea locatiei (ex. „Str. Berzei”)
    • Necesita EVO v2.10 pentru programare,
    • apeleaza pana la 8 numere de telefon,
    • pentru raportarea alarmelor la efractie, panica sau incendiu, folosind mesaje preinregistrate.
    • Armarea/Dezarmarea sistemului se fac de la distanta prin telefon.
    • Control al iesirilor PGM si al tastelor multifunctionale prin telefon.
    • Meniu vocal (inclusiv romana). Actualizare firmware local.
    • Se conecteaza direct la centrala.
    • Compatibil cu gamele SP, MG, EVO si cu PCS200-GSM.

    Contine:

    • Apelator telefonic vocal, Paradox CDMP3
  • Informatii

    Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3

  • Informatii

    Cod Produs VDMP3
    Garantie 24 luni
    Producator Paradox
  • Documente tehnice

    Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3

  • View FileCertificat CE    Size: (34.34 KB)
  • Comentarii

  • Comentarii clienti (1)

    Foarte tare produsul
    Raport Calitate/Pret
    Foarte tare produsul , nu credeam ca exista asa ceva . Postat de George Istoc in 19.04.2017

    Scrieti propriul comentariu

    Evaluati: Apelator telefonic vocal (plug-in), Paradox VDMP3

    Cum evaluati acest produs? *

      o stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
    Raport Calitate/Pret
Asigurarea unui contract de mentenanta a Sistemelor de alarma, Detectie incendiu, Supraveghere video

In cele mai frecvente cazuri dupa ce sistemul de securitate a fost pus in functiune si dat in folosinta este nevoie de o firma specializata in domeniu pentru a asigura intretinerea si buna functionalitate a sistemului in conditii optime. Acesta se poate face in continuare cu firma care a instalat sistemul sau cu oricare alta firma specializata.

In principiu va puneti intrebarea de ce am nevoie de un contract de mentenanta la un sistem de alarma?

E normal pentru ca un defect la sistemul de securitate poate sa fie semnalat sau nu, in aceste conditii trebuie intervenit urgent pentru a remedia problema, evitand eventualele pagube. La fel de important si in cazul unui sistem de alarmare incendiu unde pagubele pot fi enorme in cazul unui incendiu asta daca sistemul nu este verificat periodic pentru asigurarea bunei functionari. Daca vorbim despre un sistem video CCTV riscul de a produce pagube de genul incendiului sunt mult mai mici dar aici in mod similar daca sistemul video cu circuit inchis nu merge, niciodata nu voi putea vizualiza inregistrarile in cazul unui incident.

In concluzie pentru buna functionare a sistemelor de securitate acestea trebuie verificate periodic, lunar sau trimestrial de catre o firma specializata in echipamente de securitate.